H BALABALA BAMBALUNA, ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΗΣ, ΠΑΙΖΕΙ ΦΛΟΓΕΡΑ!

H BALABALA BAMBALUNA, ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΗΣ, ΠΑΙΖΕΙ ΦΛΟΓΕΡΑ!
ΣΚΟΥΦΑΚΙ ΠΛΕΚΤΟ ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΕΝΝΗ, ΓΑΝΤΙΑ ΜΕ ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑΚΙΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΜΕ ΜΙΑ ΚΟΥΠΑ ΖΕΣΤΟ ΑΧΝΙΣΤΟ ΚΑΦΕ! ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2007

JOSEF SUDEK! ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ! ΣΙΩΠΗΛΟΣ & ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ, Ο "ΠΟΙΗΤΗΣ" ΤΗΣ ΠΡΑΓΑΣ! ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΙΚΟ ΤΡΙΓΩΝΙΔΙΟ ΤΗΣ BAMBALUNA, page 20!

PHOTOGRAPHER JOSEF SUDEK (1896-1976), ο "ποιητης" της πραγας. ενας απο τους δασκαλους της φωτογραφιας του 20ου αιωνα που εχαιρε και χαιρει τον απολυτο σεβασμο των τσεχων και των φωτογραφων ολου του κοσμου τουτου. τρυφερος, με μια μελαγχολια που σε καλει οχι για να πεσεις συναισθηματικα αλλα για να την απολαυσεις. μια μελαγχολια για να την απολαμβανεις. there's something really healthy about it!

"MORNING TROLLEY", PRAGUE, 1924

"TRANVIA DE PRAGA", PRAGUE, 1924.

"VIADUCT DE ZUKOV", PRAGUE, 1926.

"MORNING VIADUCTS", PRAGUE, 1926.

"PRAGUE AT NIGHT", 1955.

"PRAGUE AT NIGHT", 1958.

"PRAGUE AT NIGHT", 1958.

"PRAGUE AT NIGHT", 1958.

SUNDAY AFTERNOON ON KOLIN ISLAND, 1924-26.

SUNDAY AFTERNOON ON KOLIN ISLAND, 1924-26.

SYNDAY AFTERNOON ON KOLIN ISLAND, 1926.

"HEAD".

"MILENA", 1942.


"PORTRAIT OF MY FRIEND FUNKE", 1924.

"PORTRAIT OF THE PAINTER VACLAV SUVKO", 1955.

"PORTFOLIO OF SVATY VIT (SAINT VITUS), "CHIMERA", PRAGUE, 1928.

"PORTFOLIO OF CATHEDRAL OF "SVATY VIT", PRAGUE, 1928.

"PORTFOLIO OF CATHEDRAL OF "SVATY VIT", PRAGUE, 1928.

"PORTFOLIO OF CATHEDRAL OF SVATY VIT", PRAGUE, 1928.

THIRD COURTYARD OF THE CASTLE, PRAGUE, 1937.

"PORTFOLIO OF CATHEDRAL OF SVATY VIT", PRAGUE, 1928. ανακαινιση και αναστηλωση του περιφημου καθεδρικου ναου, στα χρονια γυρω στο 1928.

"PORTFOLIO OF CATHEDRAL OF SVATY VIT", PRAGUE, 1928.

"PORTFOLIO OF CATHEDRAL OF SVATY VIT", PRAGUE, 1928.

"PORTFOLIO OF CATHEDRAL OF SVATY VIT", PRAGUE, 1928.

"PORTFOLIO OF ATHEDRAL OD SVATY VIT", PRAGUE, 1928.

"PORTFOLIO OF CATHEDRAL OF SVATY VIT", PRAGUE, 1928.

"PORTFOLIO OF CATHEDRAL OF SVATY VIT", PRAGUE, 1928.

"PORTFOLIO OF CATHEDRAL OF SVATY VIT", PRAGUE, 1928.

"PORTFOLIO OF CATHEDRAL OF SVATY VIT", PRAGUE, 1928.

"PORTFOLIO OF CATHEDRAL OF SVATY VIT", PRAGUE, 1928.

"PORTFOLIO OF CATHEDRAL OF SVATY VIT/CONTRASTS", PRAGUE, 1928.

"PORTFOLIO OF CATHEDRAL OF SVATY VIT/CONTRASTS", PRAGUE, 1928.

"PORTFOLIO OF CATHEDRAL OF SVATY VIT/CONTRASTS", PRAGUE, 1928.

"PORTFOLIO OF CATHEDRAL OF SVATY VIT/CONTRASTS", PRAGUE, 1928.

"VETERANS' HOSPITAL", PRAGUE, 1922-27.

-.

-.

"VIEW OF PRAGUE FROM THE SEMINARSKA GARDEN", 1946-55.

"SPRING IN STRAHOV GARDEN", FROM THE SERIES "THE COMING OF SPRING TO PRAGUE", PRAGUE, 1963.

"A WALK IN THE GARDEN OF THE LADY SCULPTOR", 1957.

"A WALK IN THE GARDEN OF THE LADY SCULPTOR", 1957.

"VIEW OF SPRING FROM OUR STREET", PRAGUE, 1973.

-.

"A WALK THROUGH CHOTEK GARDENS", 1970.

"THE COMING OF SPRING", PRAGUE, 1968.

"A WALK IN THE CEMETARY OF MALA STRANA", 1940-46.

"A WALK IN THE CEMETARY OF MALA STRANA", 1946.

"A WALK IN THE CEMETARY OF MALA STRANA", 1946.

PRAGUE.

"HRADSCHIN"(?), 1954.

-.

1960.

"MISTY MORNING", PRAGUE, 1946.

-.

-.

-."A WALK ON THE KAMPA ISLAND".

"A WALK ON KAMPA ISLAND", 1947.
"A WALK IN THE ROYAL GARDENS". 1946.

"BOHEMIAN COUNTRYSIDE", 1920.

-.

"PAISAJE CERCA DE ELBA", 1918-22.
162)
"SMUTNA KRAJINA SEVEROZAPADNI"(?).

"A WALK ON TROJA ISLAND", 1940-45.

FROM THE SERIES "VANISHED STATUES IN MIONSI".

FROM THE SERIES "VANISHED STATUES IN MIONSI", 1969.

FROM THE SERIES "VANISHED STATUES IN MIONSI", 1955-70.

-.

FROM THE SERIES "VANISHED STATUES IN MIONSI", 1965.

FROM THE SERIES "VANISHED STATUES IN MIONSI", 1955-70.

-.

-.

FROM THE SERIES "REMEMBRANCES", PRAGUE, 1950.

"THE FORGOTTEN STAIRCASES", FROM THE SERIES "REMEMBRANCES", 1950.

"UNITLED".

"IN OUR YARD", PRAGUE, 1970.

FROM THE SERIES "REMEMBRANCES OF E.A.POE", PRAGUE, 1959.

"THE COMING OF AUTUMN", PRAGUE, 1932.

"TWO WET LEAVES", PRAGUE, 1932.

"MAGIC GARDEN", PRAGUE, 1952.

FROM THE SERIES "REMEMBRANCES", PRAGUE, 1953.

1950-56.

"THE ENCHANTING GARDEN", PRAGUE, 1955.

1954-59.

"REMEMBRENCE OF MR. MAGICIAN, THE GARDEN OF ARCHITECT ROTHMAYER", PRAGUE, 1959.

"A WALK IN THE MAGIC GARDEN", PRAGUE, 1954-59.

"A SUMMER SHOWER IN THE MAGIC GARDEN", PRAGUE, 1954-59.

"A SUMMER SHOWER IN THE MAGIC GARDEN", PRAGUE, 1954-59.

"A SUMMER SHOWER IN THE MAGHIC GARDEN", PRAGUE, 1954-59.

"A SUMMER SHOWER IN THE MAGIC GARDEN", PRAGUE, 1954-59.

"STILL LIFE ACCORDING TO CARAVAGGIO", PRAGUE.

"LOVERS" FROM THE SERIES "REMEMBRANCES", PRAGUE, 1960.

"FROM THE WINDOW OF MY ATELIER", PRAGUE, 1948.

"SUMMER FROM THE WINDOW OF MY ATELIER", PRAGUE, 1940.

1940-54.

"THE WINDOWS OF MY STUDIO", PRAGUE, 1954.

"UNEASY NIGHT" FROM THE SERIES "REMEMBRANCES", PRAGUE, 1959.

1954.

"FROM THE WINDOW OF MY ATELIER", PRAGUE, 1940.

"FROM THE WINDOW OF MY ATELIER", PRAGUE, 1940.

-.

-.

"FROM THE WINDOW OF MY ATELIER", PRAGUE, 1968.

"FROM THE WINDOW OF MY ATELIER", PRAGUE, 1940.

-.

"LEAF IN GLASS", PRAGUE, 1968.

"STILL LIFE", PRAGUE, 1954.

"STILL LIFE", PRAGUE, 1954.

"EASTER REMEMBRANCES", PRAGUE, 1968-70.

-.

-.

-.

-.

"REMEMBRANCES OF SONJA AND ANGELO", PRAGUE, 1948.

"AERIAL REMEMBRANCES, FOR SONJA AND ANGELO", 1971.

-.

-.

-.

-.

"GLASS LABYRINHT", PRAGUE, 1968.

"LABYRINTH", PRAGUE, 1967.

"STILL LIFE", PRAGUE, 1950.

1969.

"GLASS LABYRINTH", STILL LIFE, PRAGUE.

"STILL LIFE WITH FRUIT ON SERVING PLATTER", PRAGUE, 1967.

"LABYRINTH", PRAGUE, 1969.

-.

-.

-.

"STILL LIFE", PRAGUE, 1954.

1950-54.

-.

-.

1954.

"ONIONS", PRAGUE, 1950.

-.

-.

-.

FROM THE SERIES "REMEMBRANCES", PRAGUE, 1968-70.

"AT THE JANACEKS (FROM JANACEK HUKVALDY)", PRAGUE, 1948.

FROM THE SERIES "REMEMBRANCES", PRAGUE, 1959.

"LATISLAV SUTNAR/CUPS AN SAUCERS", PRAGUE.

1958.

"LABYRINTH ON MY TABLE", PRAGUE, 1967.

"ROSE", PRAGUE.

"LABYRINTH ON MY TABLE", PRAGUE, 1967.

"LABYRINTHS", PRAGUE, 1969.

"LABYRINTH IN MY ATELIER", PRAGUE, 1960.

"THE WINDOW OF MY ATELIER", PRAGUE, 1969.

VIEW FROM MY WINDOW, PRAGUE, 195O-60.

THE PHOTOGRAPHER JOSEF SUDEK. ο συμπαθεστατος φωτογραφος εχασε το δεξι του χερι στη διαρκεια του α' παγκοσμιου πολεμου.

THE PHOTOGRAPHER JOSEF SUDEK.

THE PHOTOGRAPHER JOSEF SUDEK.

THE PHOTOGRAPHER JOSEF SUDEK.

THE PHOTOGRAPHER JOSEF SUDEK.

THE PHOTOGRAPHER JOSEF SUDEK.

THE PHOTOGRAPHER JOSEF SUDEK.

THE PHOTOGRAPHER JOSEF SUDEK.

THE PHOTOGRAPHER JOSEF SUDEK.

THE PHOTOGRAPHER JOSEF SUDEK.

THE PHOTOGRAPHER JOSEF SUDEK.

THE PHOTOGRAPHER JOSEF SUDEK.

ΤΟ ΑΤΕΛΙΕ ΤΟΥ JOSEF SUDEK ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΘΗΚΕ.

ΤΟ ΑΤΕΛΙΕ ΤΟΥ JOSEF SAUDEK ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΘΗΚΕ.


τριτη 4 δεκεμβριου 2007, το ρολοι χτυπησε μεσανυχτα.
------------------------------------------------------------------------------------------


νοτια κρητη & καλοκαιρι του 2003. η balabala bambaluna μα τον her man-friend, τον πριγκηπα, φθανουν στο camping. ο πριγκηπας φτιαχνει και πουλαει τα κοσμηματα του μεσα στο camping. η bambaluna εργαζεται στο χιπικο, ολλανδεζικο εστιατοριο "γαληνη". η balabala ομως εχει αναγκη να μην την πιεζει κανενας και εχει και μια διαολεμενη ορεξη να παιξει μ' ολο το κοσμο. φταιει και ο καθαρος αερας, αληθεια! να τη να, και ενδιδει στον αυστριακο μιχαελ που την ερωτευτηκε σφοδρα και μαζευει τα πραγματα της απο τη σκηνη και μετακομιζει σε ασβεστωμενο δωματιακι διπλα του.
στο τελος του καλοκαιριου, ο πριγκηπας θα επιστρεψει πρωτος πισω στην αθηνα και στο διαμερισμα της bambaluna, για να ετοιμαστει για το μεγαλο του εξαμηνο ταξιδι στη Γκοα περιμενοντας και την δικη της επιστροφη αργοτερα. η balabala bambaluna και ο μιχαελ τιτιβιζουν ομως, ακομη στο νησι. ολοι οι γνωστοι και φιλοι εγνωριζαν τι ελαμβανε χωρα μεταξυ της bambaluna και του μιχαελ, ολοι εκτος του πριγκηπος.
η bambaluna γραφει στο ημερολογιο της την ιστορια. να ομως εδω, μερικες σελιδες του ημερολογιου της απο τον καιρο που οχι μονο ησαν ακομη μεσα και νταλα καλοκαιριου και ολα δουλευαν στο full, ο πριγκηπας, η balabala με τον μιχαελ και οι αταξιες τους, το εστιατοριο και ολο το νησι, αλλα και η bambaluna δεν ειχε μετακομισει ακομη στο δωματιο πλαι στον μιχαελ αλλα εμενε στη σκηνη με τον πριγκηπα. αρα σε σχεση με τη σελιδα 15, παμε λιγο πισω:

"και οπως ακουω paul, mary & the papas (η' καπως ετσι) ουπς! μου 'ρχεται και νιωθω ready to be in love, ready to be in love with everybody who is okey!!! oh! what a relaxing an'healthy an' free feeling!!!......
χθες το βραδυ, στη σκηνη σκεφτομουν, θα μπορουσα να ειμαι φιλη και να κανω ερωτα και με τους δυο, οπως ακριβως σαν παιδια ξαπλωμενα στην αμμουδια! εκεινη η ταινια με τη τζουλι κριστι οπου εβαζαν το ρολογακι να χτυπαει καθε εικοσαλεπτο και νασου ολοι οι φιλοι μαζι ανασκελα στην παραλια, και ντριν-ντραν και νασου ολοι μαζι γυρνουσαν μπρουμυτα για να μαυρισουν και απο την αλλη!

καθομαι και ερχονται ο ρομπερτ και ο μιχαελ και η φιλη του, και αλλοι. και ξαφνικα στο τραπεζι μου what happened? now we look like the executive managers of an international company!? "about what serious subject we are gonna discuss?" χικ, που για μενα λεει ο λογος μα για τους αλλους δε λεει. γελια γελια γελια, δωσε μου το πιο αμυδρο hint και θα σου δωσω το γελιο μου, γαργαρο κατ' εμε, σαν του αλογου κατα ιωαννου και με προβληματισε. Ιοοk, Ιοοk! το ποτηρακι ρακι κατω απο τη μυτη του, σαν κινεζικη μαριονετα "glook, glook" προσθετει ο φιλος, να ολοι παλι στα γελια.

ναι, να 'μαι το αστερι, το αγαπημενο, εκεινη που της εχουν αδυναμια πεντα θελω να ειμαι.
και οι 3 γυρω μου, ναι ετσι, ν' αρεσω και στους τρεις, να μου αρεσουν και οι τρεις, ναι ετσι, να 'μαι παντα η χαϊδεμενη, ναι ετσι θελω, κι ας μη γινεται, η πρωτη, η καλυτερη, το χαϊδεμενο παιδι!

και ουπς! το αυτοκινητο του μιχαελ, με ενα TUWI(*) γραμμενο πανω του, το αλκοολ που τον κυνηγαει παντου, και στη θεση του συνοδηγου ο σκουπιδοτοπος, α, μαλιστα!!! βρηκα μερος να πεταξω το αδειο κουτακι του ταυλανδεζικου μου καφε!!!
να τα πεταμε ολα, ολα στον αερα, να, αυτα τα "χαμενα κορμια", να περνω ωραια μαζι τους γιατι σε καθε δευτερη κουβεντα σκαμε στα γελια, ουπς! wrong direction. γελια παλι. χμ, και ο φιλος του, ο φωτογραφος που λιγο μιλα και ολο με κοιτα, και αυτος ωραιος ειναι.

εχω κολλημα με τη smooth ενεργεια, και δωσε μου smooth ενεργεια και με φτιαχνει. αν εισαι και εξυπνος, and you can see things as if they are a comic, we have an inner communication and you can even make me horny. so,it seems that is true what they see about the geminis, they get horny form the brains. and in the evening, masterbating thinking those two.

οπως και ο μιχαελ ειπε, μεθυσμενος ενα βραδυ, στης ολλανδεζας, οταν το εστιατοριο ειχε κλεισει και τα φωτα ειχαν σβησει, οπως καθε βραδυ αργα, με τα cds να παραμενουν παρεα με τους τελευταιους, τους λιγους, να τα λενε με ενα τελευταιο, και μετα ενα ακομη τελευταιο, και καπακι ενα ακομη κερασμενο τεταρτακι of white wine or ουζο or raki or amstel from the boss. σε ενα σβησμενο φως λοιπον, στην αυλη του εστιατοριου με τα ανω-κατω τραπεζια, λιγοι και καλοι εναπομειναντες, με τη θαλασσα λιγα μετρα μπροστα μας, ο μιχαελ μου 'λεγε οτι ζαλιζεται αναμεσα στη φιλι'α και τα φιλακια.

και στις 9 το βραδυ, την επομενη, στο αγροτικο της gabi, οι 4 γυναικες, ολες μας απο τη "γαληνη" και το αντρακι, η μασκωτ, ο στελακος, ο γιος της ολλανδεζας, στου νικου τη ταβερνα, στον αι-γιωργη.
γιατι δεν θελω να μιλαω και ολο θελω να γραφω? ελπιζω να μη με παρεξηγησουν.
μα τι ειναι αυτο, παραδοση κρητικη? η θεση του συνοδηγου να 'ναι ενας σκουπιδοτοπος? μετα τον μιχαελ, τωρα και η gabi!!!"

balabala bambaluna.

TYWI(*): ενας απο τους πλεον εναλλακτικους χωρους σε ολη τη βιεννη! δημιουργημα, κατα βαση, των φοιτητων της γεωπονικης.

3 σχόλια:

Antoine είπε...

Συνεχίζεις στη φωτογραφία... Βλέπω την Πράγα και μου δημιουργούνται ανάμικτα συναισθήματα. Από τη μια χαρά που θα περνούσα εκεί αυτήν την εβδομάδα και από την άλλη οργή που δεν είμαι τώρα εκεί.

Αχ, Balabala Bambaluna! Δυσκολεύομαι πολύ να μπω στο blog σου. Συνήθως blogging κάνω από το σχολείο φέτος και η σύνδεση είναι αργή και δε μου ανοίγει τη σελίδα σου. Αλλά τώρα είμαι σπίτι και μπορώ να τη δω αρκετά καλά.

Ciao!

ILIAS είπε...

Ο συγκεκριμένος φωτογράφος έχει ένα ωραίο κόλλημα με την ομίχλη και τα παιχνιδίσματα του φωτός όπως αυτό προσπαθεί :) να την διαπεράσει ανάμεσα και απο άλλα εμπόδια ( δάση, φυλλωσιές, κτίρια)πάντα σε ασπρόμαυρο φόντο. Νομίζω BALABALABAMBALUNA οτι το blog σου θα μείνει στην ιστορία ως ένα πραγματικά τεράστιο ανθολόγιο πολύ σημαντικών φωτογράφων που άνοιξαν δρόμους και κοίταξαν τα πράγματα βαθύτερα, φωτογράφων - καλλιτεχνών που κάτι θέλουν να μας πουν μέσα απο τα καταπληκτικά δείγματα της δουλειάς τους...

balabala bambaluna ( pink, of course ) είπε...

ektora, ευχαριστω!
anotoine, σου ρχομαι επισκεψη. στον εκτορα μπαινοβγαινω σχεδον καθημερινως γιατι ολο μπροστα μου τον βρισκω στο sync live. ενιοτε ξημεροβραδιαζομαστε μαζι και παραλληλως!
balabala und traballa.