CECIL BEATON! ΤΟΣΟ CHIC ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕ ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ! HTAN OMΩΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ THE MAN WHO FELL TO ΕΑRTH! ΕΡΩΤΙΚΟ p18.
WATTER SICKERT, 1940.
VIVIAN LEIGH, FOR BRITISH VOGUE, 1936.
TWIGGY AT PELHAM PALACE, 1967.
TRUMAN CAPOTE.
-.
PRINCESS MARGARET FOR HER 21st BIRTHDAY.
PRINCESS ELIZABETH WITH PRINCE CHARLES, 1948.
PRESTON.
-.
MARILYN MONROE, 1956.
SIR HAROLD MARIO MITCHELL ACTON, 1949.
ANNA MOFFO AS VIOLETTA, SOPRANO & ARTS ADVOCATE, 1966.
-.
LOUISE NEVELSON, 1978.
LESLIE CARON.
QUEEN ELIZABETH THE QUEEN MOTHER IN THE GARDEN OF BUCKINHAM PALACE, 1937.
PORTRAIT OF CECIL BEATON.
-.
HUXLEY.
KATHERINE HEPBURN, 1936.
PRINCESS FAWZIA, DAUGHTER OF KING FUAD OF EGYPT.
PRINCESS FAWZIA.
THE QUEEN AT BUCKINGHAM PALACE ON THE OCCASION OF THE MARRIAGE OF PRINCESS MARGARET, 1970.
COCO CHANEL.
YOUNG PRINCESS MARGARET.
ANNE, 1930.
ANDY WARHOL AND FACTORY SITUATION.
PORTRAIT OF CECIL BEATON.
-.
HELEN PERCY, DUCHESS OF NORTHUMERLAND.
DAME EDITH SITWELL.
ΚΟΥΣΤΟΥΜΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ CECIL BEATON
THE MARX BROTHERS, circa 1932.
FASHION, circa 1935.
FASHION PHOTOGRAPH, 1936.
MARLENE DIETRICH, 1935.
MISS NANCY BEATON, circa 1925.
MARILYN MONROE, 1956.
MISS MARY TAYLOR, 1930s.
YUL BRYNER.
WITH MANEQUIN, 1930.
THE OFFICIAL CORONATION PORTRAIT OF THE QUEEN, TAKEN AFTER THE CEREMONY.
SELF-PORTRAIT, 1930.
RAYMOND MORTIMER.
RAM GOPAL.
PORTRAIT OF THE QUEEN.
PAULA GELLIBRAND, THE MARQUESA DE CASA MAURY, 1928.
OFFICIAL CORONATION PORTRAIT OF THE DUKE OF EDINBURGH, AFTER THE CEREMONY.
NANCY CUNASRD, 1929.
JOHNNY WEISSMULLER, 1932.
MISS NANCY BEATON AS A SHOOTING STAR, 1928.
PORTRAIT OF CECIL BEATON.
MARLEN DIETRICH, 1932.
GRETA GARBO, 1946.
GARY COOPER.
BABA BEATON, 1925.
MARILYN MONROE, 1956.
MICK MARRAKESH, 1967.
EVENING DRESSES, 1948.
ELIZABETH TAYLOR, 1954.
COUNTESS MONA BISMARCK.
CECIL BEATON IN COSTUME.
CAROL LOMBARD, 1931.
PAULA GELLIBRAND, COUNTESS DE MAURY.
DORIS, 1930s.
BOXER SUGAR REY ROBINSON.
BOOKCOVER, CECIL BEATON'S FAIR LADY.
TALLULAH BANKHEAD, 1929.
AUDREY HEPBURN, 1954.
Ο MICK JAGGER ΣΤΑ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ "PERFORMANCE", 1968.
PORTRAIT OF CECIL BEATON.
COCO CHANEL.
3 YEAR OLD BLITZ VICTIM EILEEN DUNNE, IN THE HOSPITAL FOR SICK CHILDREN, 1940.
MARLEN DIETRICH.
MARLEN DIETRICH, 1935.
AUDREY.
MARLON BRANDO, 1946.
24 νοεμβριου 2007, ξημερωνει σαββατο, ξημερωνει, φυσικα! τι αλλο θα μπορουσε να γινεται, την ωρα που γραφω, περα απο το να ξημερωνει? τιποτε αλλο. μονο να ξημερωνει!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
νοτια κρητη & καλοκαιρι του 2003. η balabala bambaluna μα τον her man-friend, τον πριγκηπα, φθανουν στο camping. ο πριγκηπας φτιαχνει και πουλαει τα κοσμηματα του μεσα στο camping. η bambaluna εργαζεται στο χιπικο, ολλανδεζικο εστιατοριο "γαληνη". η balabala ομως εχει αναγκη να μην την πιεζει κανενας και εχει και μια διαολεμενη ορεξη να παιξει μ' ολο το κοσμο. φταιει και ο καθαρος αερας, αληθεια! να τη να, και ενδιδει στον αυστριακο μιχαελ που την ερωτευτηκε σφοδρα και μαζευει τα πραγματα της απο τη σκηνη και μετακομιζει σε ασβεστωμενο, καρκινογονο δωματιακι διπλα του.
στο τελος του καλοκαιριου, ο πριγκηπας θα επιστρεψει πρωτος πισω στην αθηνα και στο διαμερισμα της bambaluna, για να ετοιμαστει για το μεγαλο του εξαμηνο ταξιδι στη Γκοα περιμενοντας και την δικη της επιστροφη αργοτερα. η balabala bambaluna και ο μιχαελ τιτιβιζουν ομως, ακομη στο νησι. ολοι οι γνωστοι και φιλοι εγνωριζαν τι ελαμβανε χωρα μεταξυ της bambaluna και του μιχαελ, ολοι εκτος του πριγκηπος.
η bambaluna γραφει στο ημερολογιο της την ιστορια. να ομως εδω, μερικες σελιδες του ημερολογιου της απο τον καιρο που ησαν ακομη μεσα και νταλα καλοκαιριου και ολα δουλευαν στο full, ο πριγκηπας, η balabala με τον μιχαελ και οι αταξιες τους, το εστιατοριο και ολο το νησι. αρα σε σχεση με τη σελιδα 15, παμε λιγο πισω.
...και ενω δε, γινεται ενας χαμος, παροξυσμος, μεταξυ balabala bambaluna's και μιχαελ, ο πριγκηπας ειναι απολυτα αφοσιωμενος σε ενα μεγαλο θυμο που εχει, για εβδομαδες ολοκληρες, για εναν αλλον πωλητη του camping, εναν ισραηλινο, τον γιοζεφ, με τον οποιο τσακωνεται καθε μερα. τι βλακας! η balabala γραφει λοιπον:
"νταλα καλοκαιρι, 2003.
και οπως το εγραψε ο μιχαελ σε sms, οταν του ειπα οτι ειμαι με τον πριγκηπα στη "γαληνη", "okey, i felt that!". αγαπημενε μου, γλυκε μου πριγκηπα εκει που κοιμασαι, μοναχουλης σου στη σκηνη, did you felt that? σε αναταραξε κατι στον υπνο σου? τι σου κανω, γλυκε μου? ετοιμη να δακρυσω, κατι συμβαινει εδω. μπαινει μεσα μου και ενα ναι, ναι, ναι, ναι ανακουφισης και απο τους δυο μας, αναστεναζουμε και με ερωτα με τα ματια μας, τρελαινομαστε, εχουμε την ιδια τρελα, την ιδια. ναι, εχουμε νιωσει την Απολυτη Αγαπη στο ονειρο μας, εκεινη την Αγαπη, την τοσο Απολυτη, που ειναι ετσι και τοσο φινα στην οποια η σωματικη επαφη φαινεται ασημαντη, και χωρις νοημα, σαν τα παραμυθια, σαν τα βιβλια, σαν τις ταινιες, σαν ταινια του ζουλαφσκι, "but with happy end" τονιζει και ξανατονιζει ο μιχαελ. "with a happy end..." αγναντευω εγω.
everything, everything να μου γαμησει θελει, να μου γαμησει θελω, καθε κυτταρο μου, καθετι του ειναι μου, you have to start beating me, hurting me, so strange, i cannot, i like to feel so much, καβλωνει και ολο τα χερια του πανω στο κορμακι μου και πανω στο κορμακι μου το αναυδο να με αναβει "you drive me crazy, you drive me crazy" και τα χερακια μου, οι παλαμες μου, τα δαχτυλακια μου, περιεργη κινηση, να σε αγκαλιαζουν ολανοιχτα σε απογνωση, μια στριφογυριζουν σαν σε χορο της κοιλιας, και μια με απογνωση χτυπουν σε γροθιες το κορμι του μιχαελ, και εκεινη τη στιγμη ειναι ανδρας και ουρλιαζουμε, μεσα μας τωρα πια απο φοβο, αλλα κανεις και τιποτα δεν μπορει να το σταματησει αυτο το ουρλιαχτο, να φαμε τις σαρκες μας σε εναν ερωτικο παροξυσμο, "παροξυσμος" μια νεα λεξη, καλως ηρθες λεξη.
μα ειναι δυνατον; ειναι δυνατον να μου παρει το κορμι μου να το λιωσει να... να το βαλει κατω, να του δωσεις χαστουκακια στο κωλαρακι του. τα μπρατσα σου, πως τα 'σφιξα ετσι στα δυο μου χερια, σου δινω γρονθιτσες, δεν φτανει να χαστουκιζεις το κωλαρακι μου, ουτε να τραβας τα μαλλια μου με δυναμη προς τα πισω, σε δαγκωνω, που τις βρισκω ολες αυτες τις κινησεις? και συ την βρισκεις με τα βυζια μου, να με γαμας, να με καρφωνεις και αυτα να κουνιουνται περα δωθε, αυτο σε τρελαινει και να μου τα κουνας και συ και δωστου να φτιαχνεσαι, και δωσ' του δεξια και αριστερα, κυκλικα σιγα σιγα, να τα παιρνεις και να μου τα παιζεις και να σου αρεσουν που ειναι μαλακα, ποσο να σου αρεσουν!
και ζαλιζομαι και εδω κατι συμβαινει!.......αυτο δεν το εχω ξαναζησει αλλα δεν.... τι γινεται πριγκηπα?!!!
εσενα, αυτο το μοναχικο μου πλασμα μεσα στη σκηνη του, i love you so much, μονος σου στη σκηνη, με το μυαλο σου σαν γυρισμενο αναποδα, και τοσα λανθασμενα και αχρηστα σε παρανοια να καταντα μανια που εχεις παθει με τον γιοζεφ, και "ειναι μαφιοζος!", και "ειναι criminal!" και δωσ' του το μυαλουδακι σου να σου ξεφευγει, my heart is bleeding!
και οτι σε κοιταζουν συνεχεια και σε επιβουλευονται, και κεινη η φιλη του γιοζεφ παριστανει οτι ειναι πελατισσα τους, και ο γιοζεφ που σε απειλησε καποτε προ χρονων οτι θα σε σκοτωσει, γλυκε μου, αγαπημενο μου πλασμα, με τα στοιχεια' σου να αναστατωνουν τον υπνο σου, εκει μοναχος στη σκηνουλα σου και εγω παραπερα να βογγαω οπως δεν βογγηξα ποτε μου. και σε καθε καβλα του ο μιχαελ "...σ' αγαπω τοσο..." να μου λεει, και πονω', με καβλωνει τοσο "...so, so, so much..." μου λεει και μου γραφει και μου ψιθυριζει ολη την ωρα, και να σου το ενα δωρακι, και να σου το αλλο δωρακι, και ποσο να χαιρεται που του δινω παραγγελια να μου αγορασει ob, και να μου αγοραζει τετραδιο να γραφω και μπισκοτα, και να μου λεει για τα νερα που αγορασε και που εχουμε αφθονο, και η τσαντουλα προ ημερων απο το σουπερμαρκετ της λουσι, σε φιογκο στολισμενη δωρακι, και φαγητο να μου εχει απο την δουλεια του, τσαι πρασινο, γρηγορα στο ψυγειο να μην χαλασει, και συ γλυκε μου να το σκεφτεσαι και να με ρωτας αν ειναι να με κερασεις την κοκα-κολα μου!!! γιατι πριγκηπα μου, γιατι?
και ο γιοζεφ, οχι, ολοι νομιζουν οτι ειναι harmless, αλλα εσυ ξερεις οτι ειναι criminal, και αν σου συμβει κατι να ξερω οτι πρωτα σ' αυτον θα πρεπει να ψαξω να βρω την ακρη και σε ομοιους του στην ιαπωνια, και οτι στη γκοα μπορει να σου επιτεθει με bamboo sticks με αλλους ισραηλιτες, και να ξυπνας χαραματα ολο το camping με μια κατσαρολα, εξω απο τη σκηνη του γιοζεφ, να κραδαινεις για ονομα του θεου!
και μενα, με sms, να τσακιζεται να ερθει να με παρει παλι ο μιχαελ απο τη "γαληνη" για ενα καφε εγω, για ενα ουζο η' μια fanta αυτος, για απανεμια σε μια βραζιλια και νοτια αμερικη με τη μουσικη, και χιπ χοπ και λατιν στο μπαρακι "darsee", αγναντευοντας τη θαλασσα με τους pink floyd και τωρα το βραδυ να του εξομολογουμαι οτι σαν ολον αυτον τον καιρο που εκανα, στην αθηνα, τις βολτες μου καθαρουλα, ομορφουλα, τρυφερουλα, μοναχουλα, σοβαρουλα σαν να εκανα υπομονη για κατι καπως απροσδιοριστο, σαν να εκανα υπομονη για να συναντησω εκεινον, και "αχ, γιατι δεν σε συναντησα νωριτερα στην αθηνα να μη νιωθω τοσο μονη?". "γεια σας παιδακια!" λεει ο ιδιοκτητης του "darsee", κατι γλυκο ειχε αυτο το "παιδακια".
και στη κουζινα της ελβετιδας hardcore χιπισσας, στο notorious χωριο της που δεν μπορω να αναφερω, ολοι οι φιλοι και γνωστοι μαζεμενοι εκει ειμασταν, "like two angels" μας παρατηρουσε η ελβετιδα με την φωτεινη στο πλαι της, στη κουζινα παντα,
"yeah, you would be very happy together!" διαπιστωνε για μενα και τον μιχαελ, "i should think about it!" αγναντευα, "you should!" επεμενε, παντα σε συμφωνια με τη φωτεινη!
"do you feel happy? you should!" δεν ζουσα τοτε, τωρα ζω, αρα πανω απ' ολα για μενα οι ανθρωπινες σχεσεις, αυτη η απλετη αγκαλια του μιχαελ, αυτη ειναι η μεγαλυτερη μου διψα και με δροσιζει ο μιχαελ και ρωτω, με μαθαινει κατι καινουργιο, καινουργιο?
και συ πριγκηπα...μου ερχεσαι καθε μερα στη "γαληνη"...θυμωμενος με εναν γιοζεφ! ανοητε!
και συ πριγκηπα μου ερχεσαι καθημερινα στη γαληνη..."
balabala bambaluna.
9 σχόλια:
Balabalabambaluna, ότι και να πει κανείς για τις φωτογραφίες και τα πρόσωπα ή την ψυχεδέλεια που αναδεικνύονται μέσα από αυτές, θα είναι απλα, ΛΙΓΟ!!!!!
Να ξέρεις ότι είσαι ιδιαίτερο άτομο, για αυτό και σε γουστάρω.
Πιστεύω ακράδαντα οτι οι φωτογραφίες πάνω πάνω δεξιά είναι δικές σου και όχι της φίλης σου της... Ορτανσίας :)
Keep on LIVING my dear!
Όσο για το κείμενο, από ότι κατάλαβα το είπες στον πρίγκιπα και σε συγχώρησε και είναι μαζί σου, και είναι τρελός για σένα...
Εγώ ΒΑΛΑΒΑΛΑΒΑΜΒΑΛΟΥΝΑ, δεν θα το άντεχα...
(δε χρειάζεται να το δημοσιεύσεις αυτό αν δε θές)
Εύχομαι τα καλύτερα για τον πρίγκιπά σου και για εσένα
ektora εισαι ενας γλυκας! οσο για την ιστορια εχει πολλη συνεχεια!χιχι!
balabala bambaluna
Έχεις στραφεί προς την τέχνη της φωτογραφίας τελευταία ή είναι ιδέα μου;
Ευτυχώς που έχω λίγο χρόνο πρωί-πρωί να μπω και σε άλλα blogs και να δω τι έχουν ετοιμάσει, γιατί... υποφέρω φέτος!
ektora, η ορτανσια ειναι, στο υπογραφω!!!
tromeros kallitexnhs.filakia bala
σ' ευχαριστω, puppetmaster! και το ξερεις οτι σου εχω αδυναμιτσα! balabala bambaluna
και να ρωτησω ολους σας, κανεις δε λεει τιποτα για το κειμενο, ε? ειναι δυσκολη η θεση σας, ε? ααα, κατανοω!
Σίγουρα δεν είναι η Ορτανσία αλλά η balabalabambaluna παραπλανητική nuwanda ;-)
'Οσο για το κείμενο, εγώ το τόλμησα balabala, γιατί....δεν ξέρω γιατί...
Πάντως χαίρομαι που δεν τα πήρες στο κρανίο! α!! το βρήκα, χικ..
Το ήξερα βρε οτι δεν θα με παρεξηγήσεις, γι'αυτό!
Πώς το ήξερα? Ξέρεις εσύ...
Πολλά φιλιά,
KEEP ON LIVING
ANTOINE!
ΚΑΛΩς ΤΟΝ Ε!
ασχολουμαι συνεχως με φωτογραφους ε? aπλως συμβαινει. ο ενας μαγικος μετα τον αλλον μου αποκαλυπτονται. τωρα ετοιμαζω εναν Δασκαλο της φωτογραφιας του 20 αι. , εξαιρετικο ποιητη και τρυφερο και ο πρωτος στη χωρα του που τον σεβονται ολως ιδαιτερως. θα δεις!
ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ, ΑΝΤΟΙΝΕ!!! ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ ΠΟΤΕ!
balabala bambaluna
Δημοσίευση σχολίου