H BALABALA BAMBALUNA, ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΗΣ, ΠΑΙΖΕΙ ΦΛΟΓΕΡΑ!

H BALABALA BAMBALUNA, ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΗΣ, ΠΑΙΖΕΙ ΦΛΟΓΕΡΑ!
ΣΚΟΥΦΑΚΙ ΠΛΕΚΤΟ ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΕΝΝΗ, ΓΑΝΤΙΑ ΜΕ ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑΚΙΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΜΕ ΜΙΑ ΚΟΥΠΑ ΖΕΣΤΟ ΑΧΝΙΣΤΟ ΚΑΦΕ! ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!

Κυριακή 15 Ιουλίου 2007

-'I WANNA FUCK YOU LIKE AN ANIMAL!' he said -'YEAAAAAAAAAHHH!' screamed balabala bambaluna!

ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΚΛΕΙΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΑΠΑΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ SONIFIC!
"CLOSER" by NINE INCH NAILS

"I WANNA FUCK YOU LIKE AN ANIMAL...
...YOU ARE THE REASON I AM ALIVE...
...YOU GET ME CLOSER TO GOD!..."

3 σχόλια:

kelly alamanou είπε...

...
Είναι η μνήμη μιας αίσθησης που σ'ανατριχιάζει
είναι ένα άγγιγμα βαθύ,σιωπηλό και ανάλαφρο
είναι ένα κορμί που τρέμει
ταράζεται από σπασμούς ελαφρούς
κι'ύστερα απλώνεται
για να σε δεχτεί
Είναι το κορμί μου και ήσουν δίπλα μου
Μοναδικός γνώστης του πόθου μου
συνεπαρμένος απ'την επιθυμία
χαμέμος στους κυματισμούς της κοιλιάς μου
Ατέλειωτα δικός μου όμορφος σερνικός μέσα μου φευγάτος
ΣΕ ΘΕΛΩ ΞΑΝΑ ΣΕ ΘΕΛΩ ΤΩΡΑ ΣΕ ΘΕΛΩ ΑΥΡΙΟ ΣΕ ΗΘΕΛΑ ΠΑΝΤΑ.

ΥΓ.

Μία σχέση που κράτησε κάτι λιγότερο από δύο χρόνια...

Και ήταν η αφορμή να πάω μακρυά ΠΟΛΥ μακρυά μέσα μου...

Καλημέρες!!!!!!

kelly alamanou είπε...

H αλλιώς όταν το σεξ αγγίζει τα όρια της μυστικιστικής εμπειρίας....

Thank GOD! (Οποιος κι'αν είσαι....)

kelly alamanou είπε...

Γειά σου! Εκανα τη εγγραφή μου στο sync ευχαριστώ που μου άνοιξες τα μάτια!
Αν κάποια στιγμή σου κάτσει στείλε μου κανένα mail να πούμε κι'άλλα στο πιό prive.
Nα'σαι καλά, φιλιά
κελλυ.